הניוזלטר, הניוזלטר של הקהילה

חדשות הקהילה של אנשים רגישים מאוד, פברואר 2016‎

חברים יקרים,

תודה רבה מקרב לב לכל מי שהשתתף במפגשי הקהילה לפני שבועיים. תודה מיוחדת לכל מי שעשה מאמץ והגיע ממקומות רחוקים יחסית לתל אביב, כמו חיפה, זיכרון יעקוב, ירושלים, באר שבע ואפילו ערבה.

במפגש דיברנו רבות על הצפה רגשית, הגבולות שלנו באינטראקציה עם אנשים אחרים וגבולות היכולת שלנו. דיברנו על הדברים שקשים לנו בתור אנשים רגישים ומה מזין אותנו ועוזר לנו.

הקשיים שדיברנו עליהם היו – קצב מהיר מדי של חיי היום יום, קליטת רגשות של אנשים אחרים, כמות גירויים והתרחשויות רבה מדי, קושי בעבודה ובזוגיות ועוד. אמרנו שאחד המשאבים החשובים שלנו הוא שינה טובה. וכמובן, מנוחה, להיות בטבע, לעסוק באומנות, במיוחד בתנועה (למשל, ריקוד), תמיכה של אנשים קרובים ולא פחות חשוב – להכיר לעומק את תכונת הרגישות.

עלה גם דיון בנושא של הימנעות ובריחה מהקשיים. שוחחנו על כך שאפשר להמנע ולברוח מהמצבים או אנשים בצורה לא מודעת. ואפשר גם לבחור באופן מודע להמנע ממשהו שלא משרת אותנו. כמו שאמרנו, זה לא מדע מדוייק וכל אחד בוחר עבור עצמו כמה להיות מעורב וכמה לנוח ולהיות בחמלה כלפי עצמי.

דיברנו גם על חשיבות ההתבוננות במה שקורה לנו והמודעות לרגשות שלנו, תחושות גופניות ותגובות אימפולסיביות. כשאנו מודעים יותר למה שקורה לנו, אנו נוטים לעשות בחירות יותר מדוייקות לנו.

תודה רבה לכולם על התגובות לגבי המפגש. אספתי את כולן כאן >>>

כל מי שלא התאפשר לו להגיע למפגש, יוכל לעשות זאת בחודש הבא. בעוד כחודש יתקיים מפגש נוסף בנושא של זוגיות והורות ועל כך אודיע בניוזלטר הבא.


  • רגישות לרעש

מצאתי שני קישורים שעשויים לעניין את מי שנושא הרעש מאוד מציק לו:

באתר  http://www.noisehelp.com תוכלו למצוא מגוון הצעות להקטנת רעש החל מאוטמי אוזניים מיוחדים ועד למכשור שמנטרל את גלי הקול.

עוד הצעה שקיבלתי – מכשיר המייצר רעש לבן ומנטרל רעשים אחרים:

http://www.amazon.com/Marpac-DOHM-DS-Natural-actual-Machine/dp/B000KUHFGM


  • בעלי מקצוע רגישים מאוד

    בעקבות בקשותיכם, פתחתי דף חדש באתר הקהילה על מנת שנבנה מאגר מידע משותף – בעלי מקצוע רגישים מאוד. כל אדם רגיש מאוד שרוצה לפרסם את העבודה שלו מוזמן לעשות זאת כאן >>>


 

.

מאחלת לכולנו המשך שבוע נפלא!

באהבה,

ביאטה שבון יהב

עורכת אתר הקהילה של אנשים רגישים מאוד  http://anashimregishim.com

תרפיסטית גוף-נפש, מתמחה באנשים רגישים מאוד  http://tnuaitit.com

.

2 תגובות על ״חדשות הקהילה של אנשים רגישים מאוד, פברואר 2016‎״

כתיבת תגובה