הניוזלטר, הניוזלטר של הקהילה

חדשות הקהילה של אנשים רגישים מאוד, דצמבר 2015

ME_smallerחברים יקרים,

מאז שעשיתי הפסקה בניהול האתר של הקהילה של אנשים רגישים מאוד עברו 4 שנים. במהלך שנים אלה הנושא של אנשים רגישים המשיך להתפתח. הספר "אדם רגיש מאוד" ייצא לאור לראשונה בשנת 2010. מאז קראו אותו עשרות אלפי אנשים.

היום, בזכות הספר קיימת מודעות גבוהה יותר לתופעה של רגישות גבוהה בקרב אנשי חינוך ומטפלים רבים ויתכן מאוד גם בקרב אנשי מקצוע אחרים. מרגש מאוד לשמוע על כך מאנשים שונים שאני פוגשת מדי פעם.

גם אני, למרות ההפסקה בעבודה הטיפולית שלי, לא הפסקתי ללמוד ולהתפתח. כתוצאה מכך, החלטתי לחזור לעבוד כתרפיסטית גוף-נפש המתמחה באנשים רגישים מאוד, עם יידע מחודש שלמדתי במהלך השנים האחרונות, וגם לחדש את הפעילויות של הקהילה של אנשים רגישים מאוד.

בקרוב אקיים מפגש של הקהילה של אנשים רגישים מאוד ועל כך אעדכן אתכם בהמשך.

 החל מהיום תקבלו ממני פעם בכמה שבועות עדכונים של הקהילה של אנשים רגישים מאוד. מבטיחה לא להציף אתכם במיילים וכמובן, אם למישהו לא מתאים לקבל דיוור זה, תוכלו ללחוץ על הכפתור "הסרה" שנמצא בתחתית האימייל שקיבלתם.

.
  • תמיכה וליווי לאנשים רגישים מאוד

 אם מישהו זקוק לתמיכה וליווי במצבי לחץ, הצפה רגשית, בעיות עם מצבי רוח, כאבי כרוניים, כאבי גב, התקפי חרדה, קושי בהתנהלות עם רגישות גבוהה , טראומות פיזיות או נפשיות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר וגם להכנס לאתר החדש שלי וגם לשתף את החברים שלכם

http://tnuaitit.com

.
  • הזמנה להשתתף במחקר העוסק בהורים רגישים מאוד שיש להם ילדים מתבגרים 

ד"ר אלון גולדברג (Ph.D), החוקר התפתחות האדם בחוג לחינוך, במכללה האקדמית תל-חי, אדם רגיש מאוד בעצמו, מבצע מחקר בנושא של הורים רגישים מאוד. המחקר בודק כיצד הורים רגישים מאוד מתמודדים עם הקשיים והאתגרים של הורות לילדים מתבגרים בגילאי 10 – 20.

אודה לכם מאוד אם תוכלו למלא שאלון (כ- 20 דקות), וכך יחד נוכל לעזור להרחיב את מאגר היידע אודות אנשים רגישים מאוד ובעזרתו לפתח כלים לתמיכה.

קישור לשאלון:

http://wp.me/p6T90N-3O

.
  • הסרט – Sensitive

ייצא לאחרונה בהשתתפותן של  של ד"ר איליין ארון , מחברת הספר "אדם רגיש מאוד", ואלניס מוריסט – זמרת ושחקנית אמריקאית-קנדית מאוד מוכרת, אישה רגישה מאוד בעצמה.

אתר הסרט – http://sensitivethemovie.com

.
.

באהבה,

ביאטה שבון יהב

עורכת אתר הקהילה של אנשים רגישים מאוד  http://anashimregishim.com

תרפיסטית גוף-נפש, מתמחה באנשים רגישים מאוד  http://tnuaitit.com

.

 

3 תגובות על ״חדשות הקהילה של אנשים רגישים מאוד, דצמבר 2015״

כתיבת תגובה